poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Minelo 10 dni

Minelo 10 dni od mojego przyjazdu...poznaje ludzi, wyrabiam kontakty. Bylam juz sama na miescie i oczywiscie zgubilam sie w drodze powrotnej...dobrze, ze mialam mape bo bym sie chyba zalamala. Droge, ktora normalnie pokonuje sie w 20 minut ja pokonalam w 1,5 godziny hahaha...kompletnie stracilam glowe wtych malych uliczkach. W dodatku kazdy zaulek wydawal mi sie znajomy, wiec lazlam jak ta ciemiega przekonana, ze ide dobrze, az wyladowalam na rondzie-ktore nota bene tez bylo znajome- i na tym skonczyla sie moja orientacja. Dobrze, ze nie polazlam w swoim entuzjazmie na lotnisko...na piechote hahaha...to bym sie zdziwila troszke ;-)

Kilka dni temu byly rozruchy w Londynie i kilku innych miastach UK. Tu w Bristolu jakos szybko sobie z tym poradzili, bo nic nie zauwazylismy. O calej zadymie dowiedzialam sie od mojej przyjaciolki z Londynu i od siostr z Polski...wszyscy spanikowani czy jestesmy cali i czy domy nie plona...zrobilam wielkie oczy, bo nie wiedzialam nic o sprawie.

Tak wiec zyje tu sobie spokojnie i nadmiar odpoczynku juz mnie zaczyna frustrowac. Biore sie za jakas robote, bo od lenistwa legna sie w glowie robale....szykuje pierwsza wystawe malarstwa w Bristolu, czas ogarnac rzeczywistosc :D

4 komentarze:

  1. Jak wiesz mam dla Ciebie ciekawa propzycje, od ktorej na pewno nie zalegna sie robale, a synapsy zaczna w koncu poprawnie funkcjonowac, cobys znowu drogi do domu nie zgubila :) p.s. mam nadzieje, ze Starowyejski chodzi Ci od czasu do czasu po glowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko,

    a jak długo planujesz tam zostać?
    My z Michałem w dn. 6-9 stycznia będziemy w Londynie, więc... moglibyśmy Cię odwiedzić! :-)

    Pozdrawiamy ciepło!

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystawa!!! Rób wystawę!!!! a potem dokładną dokumentację foto! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Starowieyski oczywiscie chodzi mi po glowie...pamietam o Twoim zamowieniu :)
    Marta, w styczniu powinnam nadal tu byc, ale z Londynu do Bristolu to kawalek drogi...Lylka..wystawa bedzie..nie jedna zreszta :D
    Agniha

    OdpowiedzUsuń